۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۶۱۷۷۶۴
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:

بنای نظام خدمت به محرومان است|بلندگوی مردم برای بازگو کردن مشکلات هستم

بنای نظام خدمت به محرومان است|بلندگوی مردم برای بازگو کردن مشکلات هستم
امام جمعه اهواز با بیان اینکه بنای نظام در خدمت به مناطق محروم است، گفت: قول نمی‌دهم در کار‌های اجرایی دخالت کنم اما بلندگوی مردم برای بازگو کردن مشکلات هستم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز، شامگاه گذشته در آیین تحویل ۱۱۰ باب منزل تعمیری منطقه سیل زده و محروم عین دوی اهواز، با بیان اینکه انسان برای سختی کشیدن به دنیا آمده است، عنوان داشت: در روایات دوست داشتن وطن از ایمان شمرده می‌شود، معنای باطنی چنین دوست داشتنی عالم آخرت است یعنی که اگر عالم آخرت را دوست داشته باشیم، برای آن کار و تلاش می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه با حضور در منطقه عین دو آمدیم تا به وظیفه طلبگی عمل کنیم، خاطرنشان کرد: در بدو پذیرش مسؤولیت، منطقه محروم عین دو را برای بازدید انتخاب کردیم، رهبر انقلاب از ائمه جماعات خواستار پیاده رفتن در اجتماع و همراهی با مردم شدند تا از این طریق به درد و دل هایشان گوش فرا دهیم و مشکلات شان را بشنویم.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در مناطق کم برخوردار به دلیل برخی سوء مدیریت‌ها شاهد محرومیت هستیم، افزود: محرومیت‌های موجود در سراسر استان است و ربطی به عرب، لر و بختیاری ندارد، پس از ۴۰ سال بسیار شرمنده هستیم که می‌بینیم فاضلاب از خانه‌ها پس می‌زند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه آب و فاضلاب اولویت اول استان است، ادامه داد: بنده سمت اجرایی ندارم، اما نوکر مردم هستم، وعده پیگیری مشکلات و ابلاغ به رییس جمهور را می‌دهم و استاندار را به بازدید از مناطق محروم خواهم آورد.

وی با بیان اینکه بنای نظام اسلامی در خدمت به مناطق محروم است، اظهار داشت: قول نمی‌دهم که در کار‌های اجرایی دخالت بکنم اما بلندگوی مردم برای بازگو کردن مشکلات هستم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه در داستان سیل همچون دوران دفاع مقدس همه کشور به یاری خوزستان آمد، عنوان داشت: دشمن به تبلیغ درباره محرومیت برخی قومیت‌ها می‌پردازد، اما در واقع همه جای استان علی رغم منابع غنی محرومیت داریم، با مدیریت صحیح باید در استان تحول ایجاد کنیم.

امام جمعه اهواز در پایان پیرامون بحث اشتغال، گفت: تلاش داریم تا یک تیم قوی اشتغال را برای حمایت از مشاغل غیر دولتی راه اندازی کنیم./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات